Reglement klachten en verbeteringsvoorstellen

  • Ad Astra begeleiding streeft uitdrukkelijk naar een goede, veilige en betrouwbare verlening van Jeugdhulp. Wij nemen onze verantwoordelijkheid daarin uiterst serieus en willen bekend staan om onze hoge kwaliteit van zorg- en dienstverlening.
  • Om deze kwaliteit te handhaven en te verbeteren, hanteren wij al sinds 1998 een gecertificeerd kwaliteitssysteem volgens de internationale norm ISO-9001.
    Hierin is in een procedure aangegeven hoe wij omgaan met afwijkingen en verbeteringen.
  • Wanneer u informatie wilt over hoe uw klacht of verbeteringsvoorstel door onze organisatie wordt verwerkt en binnen welke termijn, kunt u contact met ons opnemen en onze klachtenprocedure bij ons opvragen.
  • U kunt uw klacht of verbeteringsvoorstel bespreken met de betreffende medewerker. Mocht u er samen niet uitkomen dan kunt u uw klacht of verbeteringsvoorstel indienen bij de directie: mondeling, per telefoon, mail of brief, wat voor u het eenvoudigst is.

Directie Ad Astra:

Burg. Martenssingel 36a, 2806 CV GOUDA
telefoon: 0182-689507
mail: info@studywatchers.nl

  • Zodra uw klacht of verbeteringsvoorstel binnen is, nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op. Ten eerste om een snelle en goede oplossing te vinden voor het actuele probleem en vervolgens om ervan te leren voor de toekomst.
  • Wilt u een nadere toelichting op dit reglement? Aarzel niet om te bellen voor uitleg.
    Wij helpen u graag!